сряда, 30 септември 2015 г.

Малко гръндж, малко бъркотия...


Днес бях в настроение за стряскащ грим, който бе вдъхновен от гръндж стила, но по-ярък и... семпъл.
Сметнах, че ако снимам клип ще се вижда по-ясно какво всъщност правя, уви....фокуса е на огледалото. Затова с две думи ще ви опиша какво всъщност се случва върху лицето ми на клипа.
1. Нанасям фон дьо тен с четка за фон дьо тен по лицето и врата си. Нанасям коректор под очите. Матирам с матираща пудра. 
2. Вежди! Молив, сенки...Обичайното.
3. Очи - праймър, основа, светло червено, червено, тъмно червено, кафяво, черно, бяло. Нанасям червено на целия клепач и го разнасям нагоре с чиста четка, потъмнявам външния край на клепача с по-тъмно червено, кафеникаво и малко черно. Нанасям бяло върху вътрешния край на клепача. И после спирала. И после мигли, но това не го снимах, защото така става, че лепилото отива навсякъде, но не и там където трябва да бъде. 
4. Контур. Хайлайт. Цветовете на контура са по-студени от обикновено. Нос, скули, чело, брадичка, челюст. 
5. А, и червило! Мислех да опитам с кърваво червено, но в крайна сметка прецених, че това повече ми харесва в случая. Препоръчвам използването на молив при използването на наситени и тъмни червила, уви не намерих подходящ такъв. 

П.С. Гледайте клипа с високо качество и не обръщайте внимание на факта, че Пратчет ми служи като стойка на огледалото. 
П.С2. Пишете ми на лично или като коментар препоръки, идеи или желания за следващи постове. 







и...снимки!











Няма коментари:

Публикуване на коментар