събота, 19 септември 2015 г.

"Естествена си по-хубава!!!" или как хората се правят, че за пръв път чуват, че няма хора с лилави клепачи.

((идея за ежедневен грим))


След дълъг и разточителен, но и безсмислен увод реших, че няма нужда всъщност от такъв и ще се опитам да бъда по-кратка в първия си пост от такова естество.
Всъщност е много странно за мен, че се захващам с нещо такова, но не крия, че от началото на лятото гримът се превърна в едно от най-любимите хобита.

(Да се захвана с нещо подобно е голямо удоволствие за мен. Обичам да споделям идеите си и да се изразявам по различни начини и да показвам различни свои страни.)

И..Мисля, че приказките засега стигат и можем да преминем директно към идеята.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ежедневен грим.





Преди всичко е много важно лицето да е почистено и с нанесена основа за грим (праймър).
(Да, знам.....приличам на албинос, но няма страшно!)


Чувствам се длъжна да спомена, че използването на основа за грим е от огромно значение и не е просто изгъзица на козметичната индустрия. След като съм сигурна, че гримът ми ще издържи поне докато напусна квартала, подчертавам веждите си, нанасям солиден пласт фон дю тен и коректор върху плашещите сенки под очите. 


За блед човек като мен е безкрайно трудно да си намери подходящ фон дю тен, пък да не говорим за коректор. Именно затова на снимката не се виждат триъгълниците, които рисувам под очите си. Но това е една от задължителните стъпки, която прилагам винаги без значение как съм решила да изглеждам днес. 






Ако вселената е благосколонна, не ми отнема повече от 5 минути да скалъпя един приличен грим на очите. 
Едно нещо мога да ви посъветвам - не използвайте пръсти и в случай, че решите да си подпомогнете с тиксо и не сте го правили до сега, първо залепете тиксото върху дланта си и чак след това под очите си. Причината е, че кожата под очите е много чувствителна. От личен опит ви казвам, ако пропуснете тази стъпка ще бълвате змии и гущери от устата си борейки се с лепилото и неприятната болка. 






И след като преминахме трудната част с очите, идва най-любимата ми, а именно КОНТУРИРАНЕ (или 3Д лице). Горе долу си личи от снимките как се случва това при мен. Единствено не се забелязва бялата пудра, с която хайлайтвам, но не е от значение. Важно е да не пропуснем да я нанесем!




Тъй като това е ежедневният ми грим, пропускам да слагам молив на устните, тъй като ми се струва тежко. Не харесвам устните си и избягвам да наблягам на тях, затова ги матирам с пудра, ако червилото, което съм избрала не е мат. 


И! Тъй като сме достатъчно смели и обожаваме миглите, завършваме мацаницата с големи изкуствени мигли. 


Та, общо взето това е моят ежедневен грим. Да, знам малко по-силен е и не всеки би се чувствал окей с толкова много грим, но това е моето предложение, което би било подходящо и за по-специални случаи.
За мен е много важно всеки, който иска да се чувства добре в кожата си да се осмели да направи крачка. Знам, че  много момичета биват осъждани заради ''твърде много грим'', ''неестествена красота'' , ''много странни вежди'' , ''много бабешко червило'', ''много червени бузи'' и искам да вдъхновя поне 1 или 2 момичета или момчета да се осмелят да изразят себе си без да се страхуват, че ще бъдат зяпани. 
Тези мои мисли и желания са подбудени от разни постове, които обикалят Фейсбук гласящи ''На първа среща я заведи на басейн.'' следвани от снимки на момичета с грим и без грим. 
Смисъл...ъ...това е идеята на грима?! Да подчертае това, което вече имаш - красиви очи, красиви устни и т.н. И силно ме ядосва това, че има много момичета, които реално се засягат от това и се затварят. Скриват. Приобщават се. Недейте?! Бъдете! 
Това не е дребен проблем, макар и ни се струва като такъв. Но едно общество, пълно с комплексирани личности не е това, към което се стремим. 








2 коментара:

  1. По-често трябва да публикуваш такива идеи. Гримът е чудесен и мисля скоро сама да се опитам да направя нещо подобно, макар че тая работа с тиксото никак не ми се нрави. Много си чаровна и вече очаквам с нетърпение следващия пост.
    П.С.: eyebrows game so strong, my head spins

    ОтговорИзтриване